Image Hosted by ImageShack.us


.

feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Campsite Gapis Adventurous




Seperti yang dilihat dalam gambar-gambar di atas, itulah tapak campsite Gapis Adventurous pada 7hb - 8hb Februari nanti.

Tapak campsite ini dikendalikan oleh penduduk tempatan di mana kita dikenakan sedikit yuran untuk sewa tapak itu. Di samping itu, untuk kemudahan kita ada sebuah tandas dan mereka akan menyediakan generator set untuk menyalurkan api letrik kepada kita, Jadi malamnya taklah gelap sangat.

Tapak campsite ini sudah pelancong-pelancong luar dan dalam negeri datang camping ini kerana sungai yang cantik. Selain itu di sungai ini terdapat banyak ikan kelah dan tengas. Cuma kalau ada peserta yang bawa anak-anak kena berhati-hati sikit selain dari airnya deras, batu-batu di sungai ini agak licin.

Jadi kami mohon pada ibu bapa yang anak-anak, mereka mestilah bertanggungjawab ke atas keselamatan anak-anak mereka. Penganjuran kami hanyalah untuk keseronokkan kawan-kawan dan bukannya bermotifkan keuntungan. Mana yang boleh kami awasi, kami akan awasi setakat kemampuan kami. Tetapi sekiranya berlaku kemalangan, janganlah pula kami dituduh tidak bertanggungjawab.

Senang kata, "everybody at their their own risk".



0 comments:

Post a Comment